FLASH NEWS
FLASH NEWS
Friday, January 15, 2021

COMMENTS

  • teşekkür ederiz hocam

  • forexte dolandırıcı kurumlar vardı ismini vermiyim. scalping yaptıgı gerekçesiyle birsürü kişininin parasını vermeyen kurumlar vardı. yani forexte kaybettiğinizde şirket kazanıyordu kazandıgınızda forex şirketi kaybediyordu.

  • Forex gerçekten riskli ama galiba o arkadaşı bitiren hırs, burda stopun önemini vurgulasaydınız keşke

  • Yağız Emre Yılmaz January 12, 2021 At 8:23 am

    abi üniversite öğrencisiyim borsada yeniyim benim gibi genç kardeşlerin için tavsiye içeriği çekebilir misin? Teknik ve temel analiz için kaynak tavsiyeleri olabilir öğütlerini altın gibi görüyorum

  • The major challenges investors face may range from controlling impulsiveness to the frail of compulsion. Most newbies and would-be investors often undermine and often neglect the importance of technical analysis with regards to trading. Technical analysis overly predicts the movement of asset prices regardless of what is happening in the wider or broader market. Essentially, the process involves studying the parts of a particular asset movement in the past so as to establish a sustainable pattern that can be used to predict future movements. Permit me to say that Mr Garry Wilson is an expert trader without flaws, the very best of his kind, reach him via Whats App + 1 9 7 2 9 4 7 0 6 3 2

  • Zig zag piyasası başlar fermuarı doğru yerden iliklersen hep para kazanırsın..
    Sonra bir bar gelir trend piyasası başlar tam ona alışırsın başka bişey olur..
    Sonra bir gece yarısı amerikanın 10 bankası aynı anda işlem yapar..
    Ve piyasayı çizer ve silerler..
    Orta vadedebile kimse forexte para kazanamaz..
    Bana iki yıllık banka dekontlarıya düzenli şekilde forexte para kazanan birini gösterin türkiyede varsa tabi öyle biri…
    Aracı kurumlara gelecek olursa yılanın başı onlar zatenn..
    İstersen bir milyon dolarlık işlem yap
    Aracı kurum senin her emrini gerçek piyasaya bildirmiyorki zaten..
    Biliyor bir yerde kaybedeceğini..
    Helede fx'de ufak işlem yapanların paralarının tamamı aracı kurumların hazinesine kalıyor..
    Emirler piyasaya iletilmiyor…
    Forex piyasasında işlem yaptığınız aracı kurumlar dikkat edin
    ..

  • Bu finans dünyası yalan dünya..
    Kısa ve orta vadede bişeyler kazana bilirsiniz fakat uzun vadede herkes hesap paylatır..
    Bulduğunuz formulle kısa ve orta vadede heybenizi doldurun size yeter..
    Çok deil iki üç milyon lira nakite ulaşıp piyasalardan uzak durmak lazım..
    Bu günün şartlatında üç milyonla hayatınızın sonuna kadar orta seviye güzel bir hayat yaşaya bilirsiniz..
    Benim anlamadığım 20 30 milyon lira serveti olanlar bu kadar paraya ulaşmışken neden finans piyasalarında batacak şekilde işlemler yapıyorlar..
    Pisikoloji özel ilgi alanım..
    Demem o ki her işin bir bitişi olmalı
    Dur demesini bilmeli insan pisikolojisi…

  • Saygilar ustat

  • Abi bu ses problemini nasıl çözcez fullememe rağmen az geliyor

  • Teşekkürler. Çok faydalı oldu

  • Hüseyin Özdemir January 12, 2021 At 8:23 am

    Borsa tecrübeleri anlatmanız çok faydalı oluyor.Özellikle tecrübesi olmayan arkadaşlar için tecrübe kazanmasını hızlandırıyor.En az "Borsa Spekülatör ünün Anıları" kitabı kadar faydalı.Devamını bekleriz.Saygılar.

  • FX' de bende stop loss koymam. Psikolojik olarak aracı kurum sanki beni patlatmak için pariteyi oraya çekecek gibi geliyor hep. Stop seviyem kafamda saklıdır o yüzden. Ama başında dururum elbette. FX de her paritede önerilmez ama ben kademeli alım yaparım. İşlemim ters gitmiş ise 2.destekte veya 2. dirençte 2 katı kadar bir lot daha açarım. Ana paranız olduğu sürece ve risk yönetiminizi doğru yaptığınız sürece ek bir gelir olarak FX' de para kazanabilirsiniz. Anapara – Risk Yönetimi ve Sabır… Bu üçü çok önemli. Yeri geldiğinde ikinci bir işlem açmamak ve ters giden işleminizi kurtarmak için 2-3 ay bekleyebilirsiniz. EURNOK paritesinde 9 ay beklediğimi bilirim. Video' da anlatılan arkadaşın deneyimi kötü olmuş. Ama buradaki olay kumar olarak oynanmış risk yönetimi dediğim bu. Kaybettiğinde hayatını yıkmayacak, kazandığında ise seni zengin etmeyecek ama ek bir gelir yaratma adına FX de işlem yapılabilir. Asıl para kazanma yeri herzaman hisse tarafıdır.

  • Forexe hiç bulasmadim. Hissede de çok kazanmadim ama kayipta yok. Sadece Borsada büyük düşüşlerde malda yakalandigim çok oldu ama bekleyerek genede karla ayrıldım. Forex bilmiyorum çok arayan oluyordu engelledim bazi kurumları.

  • Abi biraz daha uzun yapsan daha iyi olur valla boş boş adamlar 2 saat video çekiyo

  • Müthiş bir paylaşım. Allah razı olsun. Devamının gelmesi dileğiyle.

  • bende anlatayım bir anımı Tufan abinın hısse nettedekı akıllı parada anlatmıstım…2012 de borsa başladım kazanıyorum kaybedıyorum ama ana para duruyor bır turlu ustune cıkamıyorum…bizim aracı kurumda forex furyasına katıldı tabı bende dururmuyum bok var gıbı actık …kucuk hesapla oynuyorum kaybetsem acımam…sonra aracı kurumdakı arkadasım yanındayım bır telefon geldı ona konustular felan dedı kı benım arkadas abı sıstem ıse yaradımı dedı eh ıste demıs bıraz para aldım ben dururmuyum hemen atladım neymıs dostum dedım ya sen sımdı parayı basarsın kaybedersın dedı olum para benım degıl mı dedım sıstemı anlattı sistem soyle
    ABD tarım dısı verısı gelmeden 1 dakka once fıyattdan bır mıktar yukarısına long fıyatın bir kademe asagısına sort acıyorsun…
    mantıklı geldı …ılk hemen denemdım 150 dolar kazandım tabı benım gözümü kan burudu 😀 sonrakı oyle bır hata yaptım kı paramın hepsını forexxe attım 2,5 long 2,5 sort actım …dıyorum ama yanlıs acmısım asagıya acıcagım yere long yukarı acagım yere sort acmısım … bır anda yukarı gıtmeye basladı fıyat ooo dedım super kazanıyorum lan ekrana bı baktım benım para erıyor -1000 -1500 -1750 -2250 dedı kappatım aq lanet olsun sıstem dogru yapıyordu ben hatam yuzunden para keybetttım…yıldım mı hayır sıstem duzgundu ıkı seferde aynı yone gıtmıs ben hata etmıstım sonrakı ayı bekledım abd tarımdısı verısı her ayın ilk cuması yayınlanır o gun geldı cattı …ben sıstemı kurdum bu sefer noksansız 😀 lan olum fıyat gelmeden bır yukarı hareket yaptı benım long acıldı sonr :Da verı begenmedıler asagıdakı sort acıldı puhahhaaaa aradakı pıps bıze gırdı dostlar toplamda 5 bın dolar bana gırdı forexı bıraktım borsaya yoneldım
    yanı dıyecegım Tufan a bı yı dınleyın kulak verın…
    2012 den berı borsadan hala duzgun para kazanmıs degılım ama kaybetmıyorum… avuntum bu..

  • Forexte cok cok tecrubeli olmadıkça buyuk pozisyon açmayın!

  • Abi ben mühendislik öğrencisiyim zamanın da riski sevdiğim için şans oyunları oynuyordum sonra bunun mantıksız bir davranış olduğunun farkına vardım ve finansal okur yazarlık kazanmak için kendime vakit ayırıyorum rahmetli yaşar hocanında dediği gibi eğer emek vermeden para kazandıysanız o paranın satın alabileceği varlıkları düşünmemiz gerektiğini söylüyordu.

    Nacizane bir isteğim var abi eğer ina(indirgenmiş nakit akımı) yöntemi hakkında bilgin varsa bahsebilir misin.

  • canhasan adıgüzel January 12, 2021 At 8:23 am

    Forex de işlem yapmak ya büyük cesaret yada büyük risk bilgisizliği gerektiriyor galiba. Hisse de bir şirkete yatırım yapıyoruz. Forex'de yatırımlık bir durum oluyor mu? Sanki fiyat üstüne kumar oynamak gibi geliyor bana. Gerçek ekonomiye "fiyatlar üzerinde spekülasyon yapma dışında" doğrudan bir etkisi oluyor mu?

  • Tufan abi yine çok güzel ve eğitici bir video senin tecrübelerin bizim önümüzü aydınlatıyor. Teşekkürler

  • Ağzına sağlık Tufan abi

  • Please Post Your Comments & Reviews

    Your email address will not be published. Required fields are marked *